Liam 2 månader!

Idag blir vår älskade son 2 månader, var tar tiden vägen? Känns ju som om det var igår han föddes. Det är verkligen kul att se hur han utvecklas för var dag som går, för bara några veckor sen var han jätte svårflörtad och man fick kämpa länge för att få fram ett leende men nu räcker det att man pratar med honom så skiner han upp och ibland får man till och med ett litet glädje ljud.
Hans nacke är så stabil att man inte behöver hålla den längre, om man sätter honom på axeln så sitter han där och tittar med huvudet högt. Så stolt över vår son.

Idag vaknade jag halv 9 av en liten hungrig pojke så jag gav honom mat och sen kände jag verkligen att jag behövde sova lite till så vi la oss i sängen och sov till halv 11. Behövdes verkligen.
Har precis badat Liam och denna gången skrek han inte alls, han till och med log när man pratade med honom och det verkade som han gillade att ligga i badkaret.

Ikväll ska Liam sova hos sin mormor för första gången och jag hoppas det kommer gå bra. Han sömn vanor och mat vanor på nätterna skiljer sig från dag till dag men han har börjat sova ungefär 5 timmar mellan gångerna han vill äta. Men jag vet ju att mamma fixar det, hon har ju trots allt haft 5 barn själv, finns nog ingen som jag litar på (förutom André då) så mycket som på min mamma. Hon har ju passat honom en massa redan när vi har behövt göra saker.

Imorgon bitti ska jag köra André till knutstorp, han ska köra halka och jag ska titta på, får nog ta på mig varma kläder så att jag inte står och fryser. Det ska bli skoj att se det från ett annat håll, sist var det ju jag som satt bakom ratten och halkade rundor.

Nu sover Liam och då tänker jag passa på att fixa lite och gå in och duscha.


Liam 1 dag <3


Liam 1 månad <3


Liam 2 månader <3
/Familjen Baudeau
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!