Det var ett tag sen :D

Den 28 Maj var vi iväg på Bröllop, Sabrina och Dennis gifte sig. Riktigt fint bröllop, verkligen imponerande och då ska vi inte ens tala om hennes klänning. Sabrina du får mig till att vilja gifte om mig :D Jätte trevligt var det, första gången jag nånsin har varit på ett bröllop och jag var långt ifrån besviken.

Den 9 Juni, dagen innan Liam blev 10 månader så lärde sig denna lilla pojke sig att gå, så otroligt stolt. Går verkligen inte att beskriva känslan när han släpper allt han håller i och bara traskar iväg. Så nu går han fram och tillbaka från mig och Anba, genom lägenheten om han så känner för det. Eller så släpper han bordet och går bort till fönstret eller byrån. Ser jätte gulligt ut, vår stora pojke. Nu känns det verkligen att han har blivit stor. Tänk ändå, på 10 månader så utvecklas dessa älskade barn så mycket. Från att ha bara lagt stilla i ens knä till att börja gå rundor!
Innan Liam lärde sig att gå så var jag lite ledsen för att jag inte skulle få uppleva den dagen, trodde ju absolut inte att han skulle hinna lära sig att gå innan jag började jobba men jo då, han är tidig med allt, vår älskade Liam.

På måndag börjar jag att arbeta, ska bli skönt att äntligen få in lite mer pengar och det är ju inte bara lite mer pengar utan det är ju en hel lön vi får extra. Blir att spara en massa så att vi snart kan flytta härifrån till ett hus. Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag får fortsätta jobba där efter September och min högsta önskan är ju faktiskt att få en fast anställning. Det hade varit helt underbart. Jag är väldigt nervös inför detta men jag tror nog att det går bra. Har ju träffat en hel del där ute redan så det är ju inte helt nytt folk :)
Vi har köpt en cykel till mig, en riktigt bra en så att jag ska kunna ta mig fram och tillbaka till arbetet. Så spar vi in bensinpengar på det också. Dessutom så blir det ingen orättvisa att jag får ta bilen och Anba cyklar. Dessutom så får jag ju motion också och det ska jag utnyttja till max! Inga mer onyttigheter från och med måndag, nu ska jag gå ner i vikt!

Om 2 månader fyller Liam 1 år. Kan verkligen inte fatta det, att det är snart 1 år sen vi fick honom. Helt otroligt. Det kommer vi fira såklart, det passar så bra att den 13:e Augusti är på en Lördag för då kan vi fira honom på hans dag :) Är lite besviken på att hans familj på danska sidan inte kommer till hans första födelsedag men ja så är det ju. Man prioriterar olika. Det är ju väldigt tur att min familj kommer vara där i alla fall och fira han i massor. Vår älskade lilla plutt. Han ska skämmas bort i massor :)

Nu när vi ändå snackar om saker som hände för ett år sen så är det ju faktiskt min och Anbas bröllopsdag nästa månad. Vet ju inte riktigt om vi kommer att arbeta då men annars så måste detta firas ju :)

Jag vill också passa på att säga att jag uppskattar verkligen allt som min familj gör och all den hjälp som vi får. Speciellt min mamma som alltid finns där i vått och torrt och som gärna ser till Liam lite då och då när vi behöver tid för oss själva. <3

Det var allt för denna gången :)
/Familjen Baudeau
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!