3 år tillsammans.

Den 27 December 2010 så firade jag och André 3 år tillsammans. Tror båda två är ganska överens om att vi inte trodde att vi skulle ha det så här efter 3 år när vi träffades. Gifta och ha barn tillsammans.
Vi träffades genom ett spel på internet, han hade känt min syster och bror i 2 år redan innan jag började prata med honom. Han var en väldigt upptagen människa eftersom han jobbade var dag 10 timmar i sträck men just den kvällen började vi prata och vi fattade tycke för varandra med en gång. När han berättade att han skulle gå så hade vi inte utbytt någon information överhuvudtaget och jag visste att om jag inte tog chansen nu skulle han vara borta. Jag gav honom min msn och dagen efter var han online igen. Så mycket hade han inte varit online på hur länge som helst men jag antar att han ville prata med mig lika mycket som jag ville prata med honom.
Vi pratade var dag på både msn och skype och det blev mer och mer intressant. Eftersom André är från Danmark och mina dansk kunskaper/hans svensk kunskaper inte var dem bästa så pratade vi engelska med varandra. Allting gick väldigt fort och efter att vi bara hade pratat med varandra i knappt en månad så bestämde vi att han skulle komma och fira nyår med mig.
Den 27 December var han på väg till Sverige, det var sagt att jag skulle möta honom i Helsingör klockan 14.00 den dagen men tågen var väldigt försenade så det slutade med att han inte kom förrän vid 16.30. I 2½ timme stod jag och väntade på honom men det var absolut värt det. Det var kärlek vid första ögonkastet och sen dess har vi hållt ihop. Han stannade hos mig i en vecka och sen åkte jag med honom hem till Danmark och var där i 1½ månad ungefär. Allting gick väldigt fort och den 1 April flyttade han till Sverige. Har inte ångrat någonting och är så glad för att jag träffade denna underbara mannen.
080808 förlovade vi oss. Året därefter tog jag ut min p-stav och den 1 December 2009 testade mitt graviditets test positivt. Vi var båda överens om att vi ville vara gifta innan bebisen kom så datumet blev satt och den 10 Juli 2010 sa vi ja till varandra i Helsingborgs rådhus. Månaden efter den 13 Augusti så föddes en helt underbar liten pojke, vår pojke.

André är min stora kärlek, han är den som förstår och kan läsa mig bäst. Vi tänker väldigt lika och behöver bara kolla på varandra för att veta vad den andra menar.
Det har gått 3 år sen jag träffade denna underbara människa men det känns ändå som om det var igår vi sågs för så kär och förälskad är jag i honom fortfarande.
Att få vara älskad av en människa är en obeskrivlig känsla och alla förtjänar att få känna så.

Kärleken är verkligen underbar och absolut ingenting man ska ta för givet. Jag är lyckligt lottad som har funnit den och jag hoppas att alla människor får uppleva det jag har.


Älskar dig André Baudeau, nu och för evigt <3


/Familjen Baudeau
Kommentarer
Hanna säger:

Gulliga ni är! Grattis!

2011-01-01 / 18:46:37
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!