Nu har jag bestämt mig.

Nu tyckte jag att det var dags för mig att börja blogga.
Läser så otroligt många bloggar och har länge varit intresserad av att börja skriva själv men har inte förstått mig på det är med designen och det kändes inte kul att skriva i en ful blogg.
Nu fick jag i alla fall hjälp med att hitta sidor med gratis design och jag är nöjd med mitt val.

Mycket har hänt på kort tid, jag har gift mig och blivit mamma på mindre än 2 månader.
Den 10 Juli stod jag och min älskade André på Rådhuset i Helsingborg och sa ja till varandra, fast att jag var höggravid och det var sommarens varmaste dag så var det en av dem bästa dagarna i mitt liv.

Den 13 Augusti föddes vår underbara son Liam, det var dagen som förändrade vårt liv föralltid.
4315g vägde han och var 53 cm lång.



Älskar verkligen mina två killar.


/Familjen Baudeau
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!