Nu börjar det närma sig.

Snart tid för oss att flytta, 3 dagar kvar så bor vi ute i Bårslöv igen. Finns inte så mycket kvar att göra mer än att invänta dagen. Håller just nu på att tvätta upp all skitig tvätt och slänga ut allt som inte ska sparas. Man får verkligen rensat ut när man flyttar, man borde kanske göra det oftare :P
Snart kommer mamma och systern min för att hjälpa till lite, putsa fönster m.m. Det är lite krångligt att fixa saker när Liam är här, han kräver så mycket uppmärksamhet att det går inte göra så mycket så det kan vara bra om vi är fler som kan ta hand om honom :) Min lille prins <3

På Onsdag har Anba uppkörning, håller tummarna för honom. Han har verkligen kämpat för sitt körkort och förtjänar att få det snart. You can do it babe! :)

Var på Väla i Fredags med Carina, jätte trevligt. Har alltid kunnat prata med henne och det går knappt få tyst på oss när vi kommit igång :P Saknar dig jätte mycket och är ledsen för att vi har glidit isär som vi gjort. Jag vet att det aldrig kommer bli som det var men jag hoppas i alla fall att jag får lov att vara en del i ditt liv och att vi kan träffas oftare än vad vi brukar.

Nu kallar lilleman, hungrig liten stackare :)
/Familjen Baudeau
Kommentarer
Carina säger:

Gumman det var i fredags vi sågs ;) Klart vi ska umgås och höras mer <3

2010-10-25 / 16:34:39
Cathy säger:

Ah fredags :P Dagarna blir helt blandade när Anba jobbar som han gör och man har Liam :P Det tycker jag låter bra <3

2010-10-25 / 17:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!