Myskväll med min man.

Idag har vi varit barnfria nästan hela dagen, gjorde middag tillsammans med älskling - hemmalagade burgare med gurka, paprika och tomat och till efterrätt gjorde jag en helt underbar chokladkaka.
Vi har bara myst tillsammans hela dagen och det har varit helt underbart.

Nu har jag varit ifrån Liam i snart 9 timmar och jag börjar verkligen att sakna min lille plutt. Första gången jag är ifrån honom så länge men det kan vara väldigt nyttigt för oss båda att inte ha honom här alltid. Jag vet att när han blir större så kommer han vilja sova hos sin mormor och morfar väldigt ofta och då är det bra om man inte hela tiden blir så här känslomässig. Det är rätt galet hur snabbt man vänjer sig vid att ha en liten hos sig. Datorn gjorde något högt ljud och då tänkte jag med en gång "oh hoppas inte Liam vaknade av det" Tänker så ofta när jag gör saker, men han är ju inte här. Det är alldeles för tyst i lägenheten och det ska bli skönt men konstigt att få sova hela natten. Men imorgon får jag träffa mitt lilla hjärta igen. Saknar honom <3

Som tur är så vet jag att han har det jätte bra hos sin mormor och morfar och det är jag glad för, känns lite bättre då :)


Älskar min lilla familj - Baudeau.

/Familjen Baudeau
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!