Mina föräldrar är underbara!

Igår vid 2 tiden kom mina föräldrar hem till oss och hjälpte till med att börja packa ner kökssakerna, vi fick packat ner allting utom det vi använder och vi fick städat alla köksluckor. Helt underbart att vi fick gjort saker. Känns mycket lättare nu.
Skulle även sälja vår soffa, kökssoffa och köksbord eftersom vi har köpt nytt och 2/3 är redan sålda.
Antagligen går köksbordet snart med :)
Välbehövda pengar eftersom jag gärna vill måla om Liams rum och vårt vardagsrum.
Jag har ju märkt att det kostar en del att flytta, att bara flytta sin adress kostar 400kr, lite maffigt men man måste ju göra det.
Bara 11 dagar kvar till vi lämnar Fredriksdal för Bårslöv, ska verkligen bli skönt. Förhoppningsvis så har André klarat sitt körkort och då är allting precis som jag velat ha det.

Igår fuskade jag lite, vi kollade på pretty woman och åt lite gott till. Drack lite cider också, trodde jag skulle påverkas mer eftersom jag inte har druickit någon alkohol på ett år och att jag går på pulverdiet men det kändes ingenting.

Sitter just nu hemma hos mamma och pappa och lyssnar på när André gör teoriprov, han är så duktig, är så stolt över honom. Håller tummarna för att det går bra för honom imorgon, teorin är det svåraste tycker jag.
/Familjen Baudeau
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!