Måste börja packa och städa.

Vi flyttar om 13 dagar och jag har inte börjat packa någonting, var ska man börja? Skulle behöva städa på de ställen som vi inte kommer använda tills vi flyttar också men jag har ingen ork.
Jag vet inte varför jag inte börjar men jag bara känner mig helt overrun. Alldeles för mycket att göra, måste verkligen ta tag i det. Kanske ska ringa mamma och fråga om hon kan komma och hålla mig sällskap och kanske ta Liam så att jag inte blir avbruten. Det ska bli skönt att äntligen ha flyttat men där är ju massor att göra innan dess. Får ta hjälp av André också när han är ledig :)

Igår gjorde André halkan, så himla kul. Man borde verkligen göra det oftare så att man får känna på hur det är så att man har det up to date :P
På Måndag har han uppskrivning och jag hoppas han klarar det, men han är redan jätte duktigt så det borde han göra. Sen är det bara uppkörningen kvar den 27:e sen lämnar jag över bilnyckeln till honom.

Nu börjar hjärtat att gnälla borta i sin vagn så det är tid till att vara mamma igen :)



s
/Familjen Baudeau
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!