Han klarade det!

Idag, den 27/10 fick André sitt körkort. Jag var så himla nervös, antagligen mer nervös än vad han var men det gick väldigt bra och idag har jag fått sitta på passagerarsätet hela dagen. Jätte skönt att kunna slappna av och inte behöva koncentrera sig hela tiden. Är så stolt över honom, han började på körskolan för 1½ månad sen och har redan fått sitt körkort. Grattis Älskling!

Imorgon klockan 8.30 får vi nycklarna till den nya lägenheten. Äntligen lämnar vi Fredriksdal, har väntat på den här stunden väldigt länge. Vi var tvungna att hitta något snabbt när vi valde att flytta och då var det endast på Fredriksdal det fanns lediga lägenheter men efter nästan 2 år så flyttar vi ut till Bårslöv igen. Där jag har bott i hela mitt liv.
Hämtar även vår nya soffa och köksmöbler imorgon, har inte haft en soffa på nästan 2 veckor eftersom Kristin köpte den av oss och det har varit väldigt tufft. Ingenstans man kan sitta och mata Liam och om man hade lust att titta lite på tv så fanns där ingenstans att sitta. Men nu så, nu kan jag äntligen göra det också. Det enda som fattas nu är att köpa målarfärg så jag kan måla om i stora rummet, det ska vara mocka brun fondvägg och nougat på resten av väggarna sen ska jag även måla Liams rum och vårt sovrum. Vårt sovrum blir nog svart fondvägg och rött på resten av väggarna men är inte riktigt säker på det ännu. Älskar ju verkligen färgen rött och hade det på väggen när jag bodde hemma men vet inte riktigt hur det blir med en svart fondvägg till det. Rött blir det i alla fall.
Har även ramat in några bilder på mig, André och Liam som jag ska sätta upp i stora rummet och vårt sovrum. Ska bli jätte mysigt, glädjer mig jätte mycket till att göra det fint i vår lägenhet.
När allt är i ordning så ska jag ta bilder på lägenheten och lägga upp här :)

Liam har varit jätte gnällig hela dagen men vägrar verkligen att sova. Han brukar sova vid 8 tiden men han är fortfarande vaken, André ska försöka ge honom lite mat innan jag ska krypa ner och vagga honom till sömns. Det gör ont i hjärtat när han skriker av trötthet men som tur är så ser man ju det på honom att det är bara sömn han behöver.

Älskar min lilla familj <3 Är världens stoltaste fru och mamma.
/Familjen Baudeau
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!