Stackars liten.

Liam har blivit förkyld, han hostar och nyser hela tiden. Tycker så synd om honom. Man får nästan tvinga i honom mat för annars vill han inte ha, bara sova hela tiden. Men det är bra att han sover då blir man frisk snabbare. Jag hoppas han mår bättre till helgen för då ska han döpas och det är ju inte så kul att vara sjuk när man ska få vatten över huvudet.

Nu är hjärtat äntligen ledig igen men bara en dag, känns lite tråkigt. Sen går han på kvällsvakter, det vill säga att han kommer vara borta 3 dagar utan att vi knappt ses. Kul när man behöver städa lägenheten inför gäster och samtidigt har en sjuk bebis som kräver uppmärksamhet. Får väl fråga mamma om hon kan ta Liam så att jag kan städa undan lite.

Har fortfarande inte fått några pengar från försäkringskassan och Liam är 3 månader på Lördag. Borde ta och ringa dem imorgon och fråga vad dem håller på med.
Känner verkligen att jag skulle ha velat ha ett jobb som man kan hoppa in och jobba lite då och då nu eftersom dem vägrar betala ut pengar till mig.
Hoppas verkligen att jag kan få ett sommarjobb till sommaren, ska skicka ett mejl till Andrés chef och se vad han säger. Om ni har något att erbjuda eller kan få in mig på något ställe så skriv gärna.


Mysigt att få ligga i mammas och pappas säng och sova när man är sjuk.
/Familjen Baudeau
Kommentarer
Carina säger:

Synd att du inte ammar , annars funkar ju bröstmjölen som "nässpray" nää men slemlösande fick höra det i skolan vi läser ju om barn. hoppas lilleman blir frisk snart. kram

2010-11-10 / 15:19:33
Cathy säger:

Haha ja det funkar ju, fast som tur är så är han inte täppt i näsan :) Bara hostig och trött hela tiden. Men han har börjat bli bättre, innan var han ledsen hela tiden, nu kan man till och med få ett leende då och då :)

2010-11-10 / 15:42:27
URL: http://caaathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!