Grattis Pappa.

Igår träffade jag mina kusiner på familia, jätte mysigt var det. Båda 2 är gravida så det blev en massa bebis prat och annat skit snack. Får göras om tycker jag.
När jag kom hem så beställde jag och André vars en kebabtallrik från pizzerian i Bårslöv för klockan var rätt mycket och vi orkade inte göra mat. Får unna sig lite då och då.

Har gått ner 2 kg till nu och är verkligen glad över det. Mitt första mål är att komma ner under 70 och det är på god väg. Bara 4 kg kvar sen efter det vill jag under 65 men det tar vi då. Tänkte börja äta efter viktväktarna eftersom jag vet att det funkade sista gången jag gjorde det, det tar nog lite längre tid denna gången men jag är envis och ger inte mig. Nästa gång jag blir gravid har jag bestämt mig att jag ska vara iform och jag har ett tag kvar eftersom vi vill vänta till Liam är över året innan vi planerar nästa i alla fall.

André började cykla till jobb idag, lite avundsjuk är man ju, både för att han har jobb och för att han kan motionera på det sättet. Det är ju ändå 2 mil han får cykla var dag till jobb. Hoppas  verkligen att jag kan få mig ett sommarjobb nu till sommaren för lite extra pengar behöver vi verkligen få in. Tänker ringa Scandlines och prata med dem, tror ändå att det är den bästa möjligheten för mig just nu. Man måste ju känna folk för att få en fot in.

Idag har jag varit nere hos mamma och pappa eftersom pappa fyller år idag. Bjöds på gifflar och sen bjöd mamma mig på hemmagjorda hamburgare och sallad.  Så himla gott, hade kunnat leva på det varje dag. Liam har sovit hela dagen, så fort han vaknade så ville han bara ha lite mat och sen somnade han igen, han har ganska svårt för att somna så den tiden det tog för mig att få honom att somna så var han väldigt väldigt gnällig, men alla har såna dagar så varför skulle inte han få.

Nu ska jag tillbringa resten av kvällen med älsklingen.
/Familjen Baudeau
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!