22 November 22.22

22/11 22.22 så sitter jag här och försöker komma på något kul jag kan skriva.
Har precis lagt Liam i sin spjällsäng, ska försöka få honom att sova i sin egen säng nu fast i vårt sovrum. 1 steg i taget. Hans nattvanor börjar bli bättre förutom att jag tycker att han somnar lite försent, klockan är halv 11 och han är fortfarande vaken men man kan inte begära allt på en gång.
I fredags var vi på babysim med honom och det var jätte mysigt. Han älskade det verkligen och var väldigt glad hela tiden. Vi glömde vår kamera så bilder kommer efter fredagens babysim.
Men det är verkligen något jag rekommenderar till alla blivande föräldrar. Vem vet, han kanske blir nästa proffs simmaren vi har.

André ska jobba 7 dagar i rad nu så det blir lite ensamt dessa dagar, men sen är det inte lång tid kvar förrän han har sina 6 veckors pappaledighet. Ska bli underbart att få ha honom hemma så länge.


/Familjen Baudeau
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!